Prezydent zadzwonił do mnie i polecił mi zmianę trasy lotu samolotu, tak żeby mógł dolecieć do Tbilisi? Zjawisko korepetycji funkcjonuje od wieków, chociaż dawniej na pewno nie przybierało takich rozmiarów jak obecnie, jednak trzeba też pamiętać, że w minionych latach szkoła średnia nie była tak powszechna i ogólnie dostępna jak teraz, żeby nie wspomnieć o studiach wyższych. Jednak dobry korepetytor wcale nie musi wykazywać się dogłębną znajomością pedagogiki. Prezydent zadzwonił do mnie i polecił mi zmianę trasy lotu samolotu, tak żeby mógł dolecieć do Tbilisi. Samotność jest dla umysłu tym, czym dieta dla ciała. Maria Lolita także robi przestraszoną minę, ale bez słowa spełnia polecenie Świętożyźni. Wspomnienia oddalają się i bledną, jak zniszczone komórki. Wy mnie jeszcze polubicie? Jeśli nie AIDS, gejożercy, pierdoleni chrześcijanie i republikanie, to nic was nie ruszy. Rynek podd
any jest zasadom tak zwanej sprawiedliwości wymiennej, regulującej relacje dawania i otrzymywania między parytetowymi podmiotami. Jest tylko ciężarem, który nosi się w każdej komórce ciała. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej, i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości, ani przyszłości. Rodowici Amerykanie udają gang, ale zamiast walczyć, psioczą na Anglię.