A ja byłem jak gąbka, gotowy aby ich przyjąć. Została wytępiona na dobre pół wieku temu, nawiasem mówiąc wskutek działalności wam podobnych, gotowych natychmiast zabijać wszystko, co nieładnie wygląda, bez namysłu, bez badań, bez obserwacji, bez zastanawiania się nad niszą ekologiczną! Prawdopodobnie nie docenialiśmy wolnościowych aspiracji narodu tunezyjskiego! Kiedyś zadzwonił do mnie późną zimową nocą i kazał mi gnać natychmiast na drugi koniec miasta, żeby coś sprawdzić. Płacz na treningu, śmiej się po wygranej walce. Większa część atrakcyjności zajęć zależy od instruktora, możemy jednak sami zaplanować trening regulując obciążeni . Najczęściej stosowaną metodą do leczenia tego typu chorób jest inhalacja. Kupiec, opuściwszy głowę, pomilczał. Nie wiedziałam o swoich wrogach prawie nic! Oznacza to, że wspólnik spółki jawnej może dopiero wtedy odpowiadać za zobowiązania spółk
i jawnej, gdy wierzyciel nie uzyska zaspokojenia swoich roszczeń z majątku spółki jawnej. I teraz odebrano im nawet to, co mieli za Austrii nawet ukraińskie nazwy na kartach korespondencyjnych i na dworcach kolejowych. Wtedy wolałbym oddawać cześć temu Najpotężniejszemu! Ludzie są na tyle szczęśliwi, na ile sobie pozwolą? Czy ten kierowca spowodował to umyślnie? Jednak grupowi przeciwnicy również nie imponują forma w swoich rodzimych rozgrywkach! Anarchiści, Żydzi i wielbłądy. Sala przesłuchań, chociaż obskurna i słabo wyposażona, nie wygląda już aż tak strasznie jak przedtem? Niech pan przejrzy interpelacje, nad którymi partia nie miała kontroli, to dopiero zobaczy pan, jakie bzdury wypisywały Hojarska, Zbyrowska i inni posłowie. Mały musiał nauczyć się dobrze ssać, a ja musiałam nauczyć się prawidłowo przystawiać go do piersi. Miałem inne spojrzenie na partię! Oryginalny pseudonim pochodzi od określenia niedojda, którym to mianem długo był obdarzany przez grono prz