Nie prosiłem się na świat, ale przynajmniej pozostaje mi prawo odejścia. Będziesz szczęśliwy? Pojazd ten to mała przenośna siłownia. W obcym języku pozostaje nam jedynie operowanie emocjami. Upadłem na treningu i ocknąłem się dopiero w karetce. W czym będziesz mył i ocierał nogi swoich uczniów? To, czego potrzebuje strefa euro i cała UE, to jak najwięcej klasycznej ekonomii, nie Keynesa, ale Adama Smitha. Chodnikami przemieszczała się cała masa ludzi, a na jezdni prawdziwa rzeka rowerów. Pisanie o Czechach bardzo mi pomogło. Podczas wakacji, oglądając telewizję belgijską, usłyszałem krytykę grupy socjalistów z Parlamentu Europejskiego odnośnie jednego miliona euro przekazanego przez Parlament na Światowe Dni Młodzieży w Kolonii? Najbardziej ponadczasowym i klasycznym pięknem są piersi kobiety. Wszystko jedno powiedziałem z uporem Zresztą, nie zależy mi. I wtedy jest pięknie. Był
duszą rewolucji w Czechach. Wyspa to miejsce założenia parlamentu Danii, Sądu Najwyższego oraz premiera. Jak długo wytrzymamy w szczelnym pomieszczeniu, w którym zamiastpowietrza jest duszący dym? Wszystkich oddalisz, a gach i tak pozostanie w domu. Nawet muzykom mówimy, że nie mają prawa źle mówić o innych kolegach? Przemieszczając ciało do przodu i do tyłu często wyobrażamy sobie efekt końcowy naszej akcji, np? Dla wykreowania wizerunku firmy przyjaznej pracownikom oraz ich rodzinom odpowiedniejsza będzie forma firmowego pikniku rodzinnego. Wyrzuty sumienia to echo głosu nadwerężonej cnoty. Dobrze jest gdy uciekając docieramy do miejsca z którego są już tylko dwie drogi ucieczki śmierć albo życie.